Nav, en tragedie

Av

Nav har åpent et selvbetjeningsrom 14 timer i uka mens saksbehandlerne gjemmer seg i møter bak låste dører. Det er nesten umulig å få avtale med saksbehandler, som må ringes mellom kl. 13 og 14 – ofte med evinnelig ventetid.

DEL

Få TB+ og eAvis i 5 uker for bare 5 kr!

LeserbrevEllers skal visst de som har behov for dette kontoret ordne alt selv via navs nettsider, som gir svært lite rom for å få svar på spørsmål og /eller forklaringer. Mange har av ulike grunner problemer med data og har behov for menneskelig hjelp men den er totalt fraværende.
 

Ønsker de helst at brukerne skal gi opp og ikke «plage» dem?

Glad jeg selv ikke har behov for å bruke et slikt tragisk sted, men har vært nær tilskuer til opplegget.

Heidi Kolstad
 

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags