Annonsørinnhold i samarbeid med

Hva er dette?

 
 

– Vi finner din historie og forteller den!

Tommelen er nådeløs - vi scroller forbi reklame og uinteressant innhold som aldri før. Så hvordan treffer man egentlig leserne med et kommersielt budskap?

Annonsørinnhold i samarbeid med

I regionen Buskerud og Vestfold har Spray to innholdsprodusenter, Siw M. Myhre og Lars Martin Kræmer. Siw har lang erfaring som journalist, frontsjef og prosjektleder. Lars Martin bor i Tønsberg og er videoprodusent med bakgrunn fra store, norske produksjoner - som Farmen og 71° nord.

Spray er Amedias kreative innholdsbyrå, og Norges fremste på lokaltilpasset innholdsmarkedsføring.

- Etter å ha jobbet i Drammens Tidende i 10 år, så kjenner jeg til folks lesevaner og vet at den lokale, nære historien engasjerer. Jeg tror det gode innholdet er det viktigste suksesskritieriet i moderne markedsføring, sier Siw. 

Det å vise hvem du er og hvordan produkter fungerer skaper trygghet, tillit og engasjement

Lars Martin Kræmer - innholdsprodusent for Spray
Siw M. Myhre har redaksjonell bakgrunn med lang fartstid innenfor digitale nyheter i Drammens Tidende, som journalist, frontsjef og prosjektleder. Siden 2016 har hun jobbet med digital markedsføring og innholdsproduksjon.

Lokal historiefortelling - bli sett

Den gode, lokale historiefortellingen står sterkere enn noen gang, og det er gjennom innholdsrike, engasjerende tekster og videoer at ditt budskap kan hevde seg i et mylder av informasjon.

– Video gjør det enklere å gi veiledning og byr på inspirasjon som brukeren er mottakelig for. Det å vise hvem du er og hvordan produkter fungerer skaper trygghet, tillit og engasjement. Video har sterk påvirkningskraft. Gjennom video blir markedsføringen og kommunikasjonen ut mot kunden mer personlig, sier Lars Martin, som har 15 års erfaring med TV og video.

I dag bombaderes vi som forbrukere av tusenvis av budskap, artikler, reklameannonser og reklamefilmer hver eneste dag. Det som ikke interesserer oss, det scroller vi raskt forbi. Og da er det viktig å treffe din målgruppe - der de er.

– Vi bidrar med å utvikle ideer og gode historier som har høy relevans i ditt nedslagsfelt. Godt innhold er omdømmeskapende, skaper tillit og bidrar til at leserne får innblikk og et mer personlig forhold til avsender, understreker Siw. 

Lars Martin Kræmer har jobbet 15 år som videoprodusent og fotograf. På listen over prosjekter står blant annet 71° nord, Farmen og samarbeid med artister som Morten Abel, Seigmen, deLillos og Dagfinn Lyngbø.

Hva er egentlig innholdsmarkedsføring?

Innholdsmarkedsføring blir ofte sett på som noe nytt, men dette har eksistert i årrekker.

Dette er Spray

Spray er Amedias kreative innholdsbyrå.

Hos oss har vi innholdsprodusenter, strategiske rådgivere, preformance-ansvarlig, designer, kreativ leder, innholdssjef og prodjektledere.

Les mer om oss her!

Våre innholdsprodusenter er plassert både sentralt i Oslo, og ute i regionene. Vi er eksperter på innhold der kundene er!

Lokalt i region Buskerud og Vestfold har vi Siw M. Myhre og Lars Martin Kræmer som produserer innhold.

- Med innholdsmarkedsføring promoterer man ikke nødvendigvis direkte sine produkter og tjenester, men man bygger et langsiktig forhold til sine potensielle kunder. Man får fortalt mer om hvem man er, og hvorfor man er et bra valg i sin bransje, forteller Siw.

Lars Martin legger til:

– Innhold er et godt virkemiddel når det du vil ha sagt ikke får plass til i en vanlig annonse.

Lokal tilpasning er avgjørende

I våre lokalaviser er vårt hovedprodukt annonseartikkel med video. En annonseartikkel ser slik ut som den du nå leser. Den produseres av Siw og Lars Martin og ligger ute på lokalavisenes nettavis i en gitt periode.

Du kan også få annonseartikkel på papir, enten om du vil ha en halvside, helside eller dobbelside.

– Det er stor forskjell på hvordan man leser lokalaviser, og hvordan man leser nasjonale og internasjonale medier. Derfor er det også viktig at innholdsmarkedsføringen er lokalt tilpasset, sier Siw.

– Sammen med kunden finner vi den gode, lokale historien, som er unik for dem, understreker de to innholdsprodusentene.

Spray sine innholdsprodusenter har lokalkunnskap og journalisterfaring - akkurat den kompetansen som moderne reklamebransjer etterspør i dag. Vi hjelper deg gjerne, og gir oss ikke før du er fornøyd.

Del artikkelen på Facebook