Annonsørinnhold i samarbeid med

Hva er dette?

 
 

Her er hemmelighetene bak de lave skoprisene

Skolageret er en helt spesiell butikk. Her får du lov til å handle sko rett fra lageret. Se video!

Annonsørinnhold i samarbeid med

For syv år siden åpnet Skolageret dørene på Kilen for aller første gang. Lokalene ble valgt ut fra ønske om gratis parkering for kundene. Trafikken var så pågående at de ansatte måtte stenge butikken en liten stund for å rydde. Nå er det langt mer oversiktlig i butikken, men fortsatt går skosalget så det griner. Daglig leder Miriam Kristina M. Martinez har jobbet i butikken siden 2015 og er tydelig på hvorfor butikken går så bra: 

– Her får du kjøpt kvalitetssko til lagerpriser, det har folk oppdaget, smiler Miriam. 


KAOS: Åpningsdagen var et salig kaos, og butikken måtte stenge for å få tilbake kontrollen.

Passende navn

Få butikknavn er så beskrivende som Skolageret. Her kommer du rett inn i et lager med enorme mengder sko og størrelser. Det gjør det enkelt for kunden å finne frem selv. Med færre ansatte på jobb og et enkelt lokale blir skoene billigere enn hos konkurrentene. 

– Vi bruker ikke mye penger på interiør og design som publikum virkelig ikke trenger å betale for. Produktet er det samme uavhengig av om det står på en pall eller en spesialdesignet marmorhylle, sier Miriam. 

Ifølge Miriam er det likevel ikke bare pris som gjør Skolageret attraktivt: 

– Vi får mye skryt for servicen vår, også har vi jo gratis parkering rett utenfor døra. Det setter kundene våre pris på, sier Miriam. 

GLAD GJENG: Nina, Johannes, Miriam og Annelle står klare på Skolageret.

Ny nettbutikk

Skolageret gjør det så bra at de nettopp har startet en ny butikk på nettet. Det er heller ingen hemmelighet at Skolageret har lyst til å bli en nasjonal kjede.

– Vi er veldig takknemlig for at folk setter pris på konseptet vårt, og ønsker å gjøre billige kvalitetssko tilgjengelig for enda flere. Det får vi til gjennom å åpne nettbutikk. Turister som handler hos oss skulle gjerne hatt Skolageret nærmere seg, så vi ser etter muligheten til å bli en landsdekkende kjede på sikt,  avslutter Johannes Beck, ansvarlig for nettbutikken og sosiale medier. 



Del artikkelen på Facebook